Zaručujeme 100% legálnosť nami predávaného softvéru. Máme už viac ako 100 000 spokojných zákazníkov v celej Európe! Ďakujeme.

Prihlásiť sa

Správa účtu

Menu

Reklamačný poriadok

Aká je záručná doba na Výhodný softvér?

Ako postupovať, ak potrebujem reklamovať zakúpený softvér?

Ako správne softvér pripraviť k odoslaniu?

Na akú adresu reklamovaný softvér odoslať?

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Kto mi uhradí náklady vynaložené na reklamáciu výrobku?

Budete ma informovať o priebehu a vybavení reklamácie?

 

 

Aká je záručná doba na Výhodný softvér?

Na zakúpený software sa vzťahuje štandardná záruční lehota 2 roky. (Prečítajte si viac o záruke) Táto doba však u softvéru nie je príliš podstatná, pretože softvér sa na rozdiel od takmer všetkých ostatných výrobkov neopotrebováva a používaním nestráca svoju hodnotu, čo je skvelou správou pre ďalších užívateľov, ktorí získajú výrobok vždy ako nový.

 

Ako postupovať, ak potrebujem reklamovať zakúpený softvér?

Ako každý iný výrobok aj softvér môžete vrátiť. Ak sa tak rozhodnete, odporúčame vám vyplniť reklamačný formulár |Reklamačný protokol.pdf|. Vo formuláru sa snažte vyplniť všetky potrebné údaje, aby bolo možné vašu reklamáciu vybaviťčo najskôr, ku prospechu obidvoch strán. Ak potrebujete vrátiť softvér, kde už došlo k rozpečatení (otvoreniu obalu) je nevyhnutné vyplniť čestné prehlásenie |Čestné prehlásenie.pdf|.

 

Ako správne softvér pripraviť k odoslaniu?

Optimálne pripravená zásielka by mala byť zabalená v pevnom obalu (kartónová škatuľa) a jeho obsah by mal byť zabezpečený voči nárazom a mechanickému poškodeniu (odporúčame bublinkovú fóliu, prípadne staré noviny). Snažte sa čo najviac eliminovať možnosť poškodenia softvéru v rámci prepravy, chránite tak najmä seba a svoje peniaze. Nezabudnite pripojiť vyplnený reklamačný protokol.

 

Na akú adresu reklamovaný softvér odoslať?

Riadne zabalený softvér i s vyplneným reklamačným protokolom zašlite na adresu:

RA Software s.r.o.
Nové sady 988/2
Staré Brno, 639 00 Brno, Česká republika

 

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladunajneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa navzájom nedohodneme na dlhšej lehote. Podmienkou je skutočnosť, že nám poskytnete všetky údaje, ktoré povedú k urýchleniu spracúvania reklamácie, a to najlepšie presným vyplnením reklamačného formulára.

 

Kto mi uhradí náklady vynaložené na reklamáciu výrobku?

Ak sa jedná o oprávnenú, tj. uznanú reklamáciu, finančné prostriedky vám budú preplatené, a to na základe dokladu o uhradenia poštovného či jemu podobných dokladov.

 

Budete ma informovať o priebehu a vybavení reklamácie?

O priebehu reklamácie vás budeme elektronicky informovať. Nemusíte sa báť, že by sa vaša reklamácia stratila či prehliadla. Dôsledne dodržujeme stanovený reklamačný postup a snažíme sa reklamáciu riešiť už od tej chvíle, kedy nám bola doručená.

Kontaktujte nás

 

Položka bola pridaná košíka